tiistai 18. helmikuuta 2014

Sormuksia

Nyt on aika esitellä sormuksia!
Siis pieni esittely mun hopeasormuskokoalmasta ja esimerkkejä miten mä käytän niitä.

Sormukset on aivan ihana pieni lisä! Esimerkiksi asukokonaisuuteen, tai korusarjaan. Ja suurin osa mun sormuksista on sellasia joita voi joko yhdistellä, tai sitten käyttää yksinään :)

Tässä pieni lista mitä kaikkea olen näissä käyttänyt:
  • hopealankaa (eripaksuuksia)
  • lasihelmiä
  • kopealukkoja
  • kiviä
  • rautalankaa
  • korupihtejä (useita erilaisia)
*Huom! Kaikkia sormuksia en ole tehnyt itse, näin: *, merkityt evät ole itse tehtyhjä :)
Mattosormus:
Tällä sormuksella on myös hauskaa leikkiä :)
Koska se on tehty hopearenkaista, se ei ole kiinteä ja muuntautuu erilaisiin muotoihin.
Yllä olevaan sormukseen sopiva mattorannekoru.
*Lehtimäisestikuvioutu sormus:
Sopii melkein kaiken kanssa ja helppo yhdistää.
Yhet lempikoruistani! <3Lehtisormus ja kuningasketjurannekoru.*
*
Suurin osa mun sormuksissta on yksinkertaisia ja arkisia. Yhdistelemällä yksinkertaisia keskenään ja monimutkaisempien kanssa, kokonaisuudesa voi tulla hyvinkin kausin ja juhlava."Simple but elegant!"
*

*Papuketju:
Sopii kaiken kanssa!

Merenhelmi:
Tässä sormuksessa on käytetty hopeoituakuparilankaa, jolla on tehty sormuspohja.
 Lasihelmet on kiinnitetty salalla langalla, tehtyyn pohjaan kieputtamalla.

Ametistisormus
Helmipesä:Sormus on täyttä hopeaa ja helmi on päälystetty lasihelmi.Helmen pinta on kulunut hieman käytössä.

Seuraavat sormukset ovat jokapäiväisia arkisormuksia:

Kolmenrenkaansormus
*

Tähti
*
Kukka
*
*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti